دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری – دروازه های دنیا

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا این آهنگ سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می [...]

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا


این آهنگ سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می باشد.



Ehsan Khaje Amiri - Darvazehaye Donya



متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا :

از عشق تو بوده هر جا که رسیدم

پای تو و اسمت من جونم و میدم

گل می کنه حست هر ثانیه در من

رویای یه دنیاست تا جام و بگیرن

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا

♫♫♫♫♫♫

گل کردن غرورت گل کردن منم هست

باید منو ببینن تا پرچمت تنم هست

دروازه های دنیا رو به من و تو بازه

دنیا قرار از ما اسطورش و بسازه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا

♫♫♫♫♫♫

ایران تو ناجیه احساس من

ایران غرور تو میراث من

ایران تمام حس بودنم

ایران فدای مرزت تا تنم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا

♫♫♫♫♫♫



 دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا این آهنگ سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می [...]

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا


این آهنگ سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می باشد.



Ehsan Khaje Amiri - Darvazehaye Donya



متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا :

از عشق تو بوده هر جا که رسیدم

پای تو و اسمت من جونم و میدم

گل می کنه حست هر ثانیه در من

رویای یه دنیاست تا جام و بگیرن

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا

♫♫♫♫♫♫

گل کردن غرورت گل کردن منم هست

باید منو ببینن تا پرچمت تنم هست

دروازه های دنیا رو به من و تو بازه

دنیا قرار از ما اسطورش و بسازه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا

♫♫♫♫♫♫

ایران تو ناجیه احساس من

ایران غرور تو میراث من

ایران تمام حس بودنم

ایران فدای مرزت تا تنم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا

♫♫♫♫♫♫




 MP3 320

 MP3 128

 OGG 64

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.